Alla inlägg under november 2008

Av Sofia Rehn - 3 november 2008 19:27

Nu var det ett tag sen jag skrev sist. Jag har varken haft tid, ork eller varit motiverad till att skriva, mest beror på det att man får ingen kritik eller respons på det man skriver så det känns rätt onödigt. Nu skriver jag mest för min egen skull.


Nu på onsdag så ska jag och min familj dra till Galapágosöarna och Ecuador i två veckor. Det kommer bli mitt livs äventyrsresa! Dessutom är det sista resan med hela familjen för både jag och mina två bröder börjar bli lite för gamla.


På denna resan så ska vi försöka bada med hajar, pingviner och delfiner, kommer bli helt fantastisk! Dock kan inte reseledarna lova att vi kommer se dessa djur, men förhoppningsvis blir det bad! Dessutom ska vi rida upp på en aktiv vulkan. Detta är något som mina bröder oroar sig lite för, de tycker inte om hästa särkilt mycket. Vi ska även vara ute i Djungeln och bada lite med pirayor, sjukt fräckt!


Jag kommer ha med mig min filmkamera och filma det mesta som händer under resan och förhoppningsvis så kan några delar av filmandet komma upp här på bloggen.


Nu avslutningsvis vill jag göra lite reklam för tre fantastiska grabbar från Kungsbacka som kallar sig för Tramsgänget. De har gjort en hel drös med filmer och en del teateruppsättningar både i Kungsbacka och på t.ex Arvikafestivalen. Nu har de gjort en parodi på alla eländiga sommarplågor som kommer varje år. Själv tycker jag att låten är klockrehn och den kan få folk att öppna ögonen för detta fantastiska gäng!


Ha det bra så hörs vi om två veckor!

Sommarplågornas sommarplåga!



Presentation

Omröstning

Vilken sorts inlägg vill just DU att Rehnet ska skriva?
 Seriösa och djupa inlägg om livet
 Hennes virriga och konstiga tankar
 Vad hon gjort under dagen och kläderna hon bär
 Allt rehnet behagar att skriva är värt att läsa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards