Alla inlägg under maj 2009

Av Sofia Rehn - 28 maj 2009 23:59

(Dagens låt: Busted - Fake)


Livet är bra orättvist. Det måste även ni ha tänkt på.

Det "brukar" vara så att antingen så är man bra socialt, eller bra i skolan. Sen finns det de som är bra på både och, och därefter sådana som jag. Vi som inte är direkt bra på något av de två grejerna eller något annat heller för den delen. Varför är det så? Det blir vi som kämpar mest för att lyckas här i livet, men ändå gör vi inte det, för vi har odsen emot oss. Helt värdelöst!


Det var bara lite random funderingar som jag fick nu innan läggdags.



Dagens tips:

Se Max Manus på bio! Så galet bra film! Ska skriva ner mina tankar om den när jag orkar.

Presentation

Omröstning

Vilken sorts inlägg vill just DU att Rehnet ska skriva?
 Seriösa och djupa inlägg om livet
 Hennes virriga och konstiga tankar
 Vad hon gjort under dagen och kläderna hon bär
 Allt rehnet behagar att skriva är värt att läsa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards