Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Sofia Rehn - 17 mars 2009 22:01

(Dagens Låt - Pandang - Stockholm)


Nu har jag precis kommit hem från förhandsvisningen av Kenny Begins. Gu vad rolig den var! den var inte lika bra som serien, men den bjöd på många skratt! Tänk er Sveriges största biosalong och alla skrattar samtidigt. Så härlig känsla! Jag tyckte även om de tre pojkarna som klätt ut sig till Galaxhjältar och Dr. Deo. De belönades med varsin Galaxhjälte-halsduk utav filmteamet. Teamet höll ett fint tal om filmen och sen fick Rheborg komma fram och säga några väl valda ord medans Bill Skarsgård och Carla Abrahamsen bara stod på scenen och såg glada ut. Sedan satte det igång. Det var action från början till slut och jag skrattade mycket!


Så kul att se sin gamla barndomsidol på bio och Rheborg har inte tappat sin tolkning av karaktären alls utan han har t.o.m förbättrat den en aning. Filmen går rätt in i hjärtat och man vill se om den på stört. Väldigt bra skådespelarinsatser och snygga halvkassa specialeffekter som hör Kenny Starfighter till. Kenny in my heart!


Den är ett måste att se detta mästerverk på bio! Den kommer ut 25e mars.


Nu måste jag sova för jag ska upp kvart i 6 imorgon. kul....not

Presentation

Omröstning

Vilken sorts inlägg vill just DU att Rehnet ska skriva?
 Seriösa och djupa inlägg om livet
 Hennes virriga och konstiga tankar
 Vad hon gjort under dagen och kläderna hon bär
 Allt rehnet behagar att skriva är värt att läsa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards