Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Sofia Rehn - 9 juni 2009 14:44

(Dagens låt: Kaizers Orchestra - Djevelens Orkester)


Jag kom att tänka på en sak. När bloggare inte bloggat regelbundet skriver de alltid något i stil med "åh förlåt mina älskade läsare att jag inte skrivit men blablablablabla..." Man behöver faktiskt inte skriva så eftersom att ingen tar illa vid sig när en bloggare inte bloggar. Men Jag älskar ju faktiskt er och bryr mig om er, på riktigt!


Allt jag kan tänka på är hur besvikna ni måste vara när ni sitter där vid datorn och klickar upp min blogg och ser att jag har fullständigt svikit er, gått bakom ryggen, huggit er i hjärtat med en sylvass kniv och spottat er rakt i ansiktet! Därför ber jag helhjärtat om ursäkt. Men däremot hävdar jag inte att det aldrig kommer hända igen, för det kommer det…

så det jag ville säga var, förlåt!


NOT!


Seriöst, man bloggar väl mest för sin egen skull, eller? Jag tror inte riktigt på att en bloggare är ledsen för att ens läsare inte fått läsa om allt intressant man gjort under dagarna. Jag tror att det är mer bloggaren som blir ledsen eller förbannad när folk slutar läsa bloggen för att man inte bloggat regelbundet.

 Bloggare är enna egoistiska jävlar!


Tack för mig, nu ska jag iväg och blåsa i en trumpet för en stor båt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken sorts inlägg vill just DU att Rehnet ska skriva?
 Seriösa och djupa inlägg om livet
 Hennes virriga och konstiga tankar
 Vad hon gjort under dagen och kläderna hon bär
 Allt rehnet behagar att skriva är värt att läsa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards