Alla inlägg den 22 september 2008

Av Sofia Rehn - 22 september 2008 20:29

Ja hej och välkomna till min, Sofia Rehns, blogg!  Här kommer ni kunna läsa om mina tankar och funderingar kring livet och dess mening. Här kommer jag antagligen även klaga över att skolan stressar en med alla sina läxor och långa dagar. Det dumma med blogg är kanske att jag antagligen kommer sitta här och skriva istället för att göra de saker jag borde göra  för jag är en riktig tidsoptimist och gör alltid saker i sista stund. Finns det något man kan skjuta upp en liten stund så gör jag det.Så, nu har ni fått en liten beskrivning om mig.


I detta första inlägg så tänkte jag snacka lite vänskap. Jag har tänkt på att jag tar väldigt mycket här i livet för givet (haha det rimmade ju!) T.ex Jag tar för givet att jag kommer träffa mina kära klasskamrater i skolan varje dag och om jag inte gör det så är jag säker på att jag kommer träffa dom om några dagar.  Vi i vår klass är iof väldigt kärleksfulla av oss och går och kramas rätt ofta, men vi, i vilket fall inte jag, säger aldrig hur mycket jag egentligen tycker om alla. Tänk om något skulle hända någon, då skulle jag verkligen ångra att jag aldrig sa något! Jag försökte med detta när det var sagt att jorden kanske skulle gå under vilket resulterade i att jag fick en massa negativa kommentarer som löd "Men vad töntig du är! klart att det inte kommer gå under!" Vilket den inte gjorde denna gången men det spelar ingen roll. För tänk OM något skulle hända idag, imorgon,nästa vecka så hade jag velat att folk vet vad jag tycker om dom. Jag har begått detta misstag en gång i livet och jag vill inte att det ska hända igen. Jag hann inte säga till en person hur mycket jag uppskattade att han fanns i mitt liv och var som en extra storebror för mig. Så från och med nu så ska jag försöka berätta för folk hur mycket jag uppskattar att de finns i mitt liv.


Tillägnat:

R.I.P Robin Bergström, 1986-2001.

Jag saknar dig brorsan!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken sorts inlägg vill just DU att Rehnet ska skriva?
 Seriösa och djupa inlägg om livet
 Hennes virriga och konstiga tankar
 Vad hon gjort under dagen och kläderna hon bär
 Allt rehnet behagar att skriva är värt att läsa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards