Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Sofia Rehn - 14 februari 2009 16:14

(Dagens låt: Kaizers orchestra - Resistansen)


Nu sitter jag här uppe i Sälen och "degar på chillen". SOFT!

sjukt mycket snö utanför fönstret och imorgon ska man åka hem till det vanliga livet igen.


Idag är det alla hjärtans dag och även Emils 18års dag, GRATTIS!


Jag har haft det gött här uppe i vår lilla stuga som jag kommer sakna, men får träffa i påsk igen. Jag har fått umgås lite grann med mina bröder och deras arbetskamrater  och även hänga i deras stuga. Väldigt nice kväll med smörgåstårta (En specialare till storallergikern-Jonas) och en mumsig äppelpaj (Även den en specialare så att Jonas kunde äta, även specialargrädde). detta var nice! pojkarna satt mestadels och lyssnade på musik under kvällen. de skulle leta upp musik till den nya filmen som ska vara klar i höst, tror jag. Ni kan kolla in deras senaste film "Nix" på deras hemsida www.quitealrightproductions.com , sjukt nice!


Men nog om vad jag gjort etc. Nu till lite random funderingar...


jag har tänkt som så att jag ogillar kyla,men gillar snö. Tänk vilken bra kombination om man kunde välja att snön var varm! Det hade varit helt perfa! Därför gillar jag att vara här i vår lilla stuga under påsken och i maj etc för då kan man sitta ute i snön iklädd t-shirt! det är grejer det. så får det gärna vara lite oftare utan att snön frvandlas till äckligt Göteborgs-slask!


Nä, nu ska jag gå och diska, fick det i uppdrag utav modern och fadern.


Glöm inte bort http://www.ettklickforskogen.se och rädda vår gammelskog GRATIS!

Presentation

Omröstning

Vilken sorts inlägg vill just DU att Rehnet ska skriva?
 Seriösa och djupa inlägg om livet
 Hennes virriga och konstiga tankar
 Vad hon gjort under dagen och kläderna hon bär
 Allt rehnet behagar att skriva är värt att läsa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards